Monday, March 12, 2018

BANTU RAMPAS KEMBALI SEREMBAN DAN NILAI

NILAI, 12 Mac (Bernama) -- Pengundi di Parlimen Seremban dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Nilai diharap dapat membantu Barisan Nasional (BN) merampas kembali kawasan tersebut daripada pembangkang pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) akan datang.

Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan berkata walaupun sudah dua penggal pengundi di kedua-dua kawasan tersebut tidak bersama dengan BN, namun kerajaan tidak pernah meminggirkan masyarakat di kawasan berkenaan.

"Kita tetap berikan apa sahaja kemudahan yang diperlukan kerana segala bentuk kerja yang kita buat adalah demi keselamatan dan kesenangan serta kesejahteraan rakyat di kawasan ini.

"Jadi tuan-tuan kembalilah kepada kerajaan dan menyokong BN, saya tidak pernah minta tolong sama orang tapi ini kali saya minta tuan-tuan bantu saya untuk kita merampas kembali parlimen Seremban dan DUN Nilai," katanya dalam ucapan ketika merasmikan Dewan Mantin Batu 8 di sini, hari ini.

Turut hadir Timbalan Menteri Pendidikan Datuk Chong Sin Woon, Pengerusi Jawatankuasa Bertindak Kemudahan Awam, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Abu Ubaidah Redza dan Yang Dipertua Majlis Perbandaran Nilai Datuk Abd Halim Abd Latif.

No comments:

Post a Comment