Sunday, December 23, 2018

11 KETUA CABANG SOKONG SUPARADI SEBAGAI PENGERUSI MPN KELANTAN

KOTA BHARU, 23 Dis (Bernama) -- Pelantikan Datuk Seri Mohamad Suparadi Md Noor sebagai Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri (MPN) Kelantan yang baharu menerima sokongan hampir kesemua ketua cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) di negeri itu.

Mohamad Suparadi berkata dalam pertemuan yang diadakan hari ini 11 ketua cabang telah menyatakan sokongan terhadap pelantikan beliau iaitu cabang Pasir Mas, Pasir Puteh, Jeli, Kuala Krai, Gua Musang, Bachok, Pengkalan Chepa, Machang, Tanah Merah, Kota Bharu dan Tumpat.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan selepas pertemuan itu beliau berkata tiga lagi cabang iaitu Ketereh, Kubang Kerian dan Rantau Panjang masih belum menyatakan pendirian mereka.

1 comment:

  1. Adakah anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman jika ya kontrak saya Encik Anthony yang membantu saya dengan pinjaman hanya beberapa minggu lalu, saya hanya perlu berkongsi ini di seluruh dunia untuk memberitahu orang ramai bahawa masih ada orang yang baik dipanaskan di dunia hari ini. Saya benar-benar kehilangan wang untuk penipu dalam talian semua kerana saya terdesak untuk pinjaman. Sehingga saya melihat komen tentang dia, menghubungi beliau bukan kesilapan tetapi impian datang untuk saya. Sekarang saya seorang lelaki bahagia dengan keluarga saya. Hubungi dia jika anda memerlukan sebarang pinjaman di: susan.credit@hotmail.com

    ReplyDelete