Tuesday, October 17, 2017

WALAUPUN SAYA AHLI MKT, SAYA TAK TAHU DICALONKAN ATAU TIDAK



KEMAMAN 15 Okt. – Senarai nama calon Barisan Nasional (BN) yang kononnya bakal bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) seperti tular melalui aplikasi WhatsApp baru-baru ini dipercayai didalangi pihak pembangkang.



Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Seri Ahmad Sha­bery Cheek berkata, senarai yang turut mengandungi namanya itu merupakan propaganda musuh untuk memecahbelahkan parti.


“Ramai rakan bertanya sama ada saya akan bertanding atau tidak. Nama saya tenggelam timbul, malah ada yang kata saya bertanding di Dewan Undangan Negeri (DUN) Kijal dan sebagai­nya. Saya tak kisah semua itu kerana saya anggap ia satu propaganda pembangkang.

“Walaupun saya seorang Ahli MT, saya sendiri tidak tahu bila tarikh pilihan raya dan sama ada dicalonkan atau tidak. Yang saya tahu, hanya seorang sahaja yang tahu mengenai perkara ini iaitu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak,” katanya ketika meras­mikan pelancaran jentera pilihan raya DUN Air Putih di Dewan Terbuka Kampung Pasir Gajah, dekat sini malam tadi.

Yang turut hadir, ADUN Air Putih, Wan Abdul Hakim Wan Mokhtar.


No comments:

Post a Comment