Friday, July 19, 2019

ENAM PENGERUSI NEGERI PKR SOKONG ANWAR

PETALING JAYA, 19 Julai (Bernama) -- Enam Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri PKR hari ini menyatakan sokongan penuh terhadap presiden parti Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mereka ialah Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri (MPN) Kedah Datuk Johari Abdul, Pengerusi MPN Perlis, Amran Kamarudin; Pengerusi MPN Melaka, Halim Bachik; Pengerusi MPN Terengganu, Azan Ismail; Pengerusi Wilayah Persekutuan, Zahir Hassan dan Pengerusi MPN Kelantan, Datuk Seri Mohamad Supardi Md.Nor

Keenam-enam mereka hari ini menandatangani surat sokongan terhadap Anwar pada mesyuarat pertama Majlis Pengerusi-Pengerusi Pimpinan Negeri di sini, hari ini.

Johari yang bertindak sebagai penyelaras majlis itu berkata mesyuarat berkenaan juga menyokong penuh usaha presiden membangun parti dan menjadikan PKR parti yang kuat serta dihormati di negara ini.

"Kami berdiri teguh di belakang beliau dan menghadapi apa jua cabaran dan dugaan jika ada pihak-pihak yang mahu melemahkan parti," katanya dalam sidang media selepas mesyuarat pertama majlis berkenaan hari ini sekali gus mengumumkan penubuhan majlis itu.

Mereka juga memberi komitmen tidak berbelah bahagi kepada Anwar dalam usaha beliau memimpin negara ke tahap lebih yang diharapkan oleh rakyat.

"Kami yakin Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang pemimpin yang akan menunaikan janji-janji parti kepada rakyat semasa pilihan raya yang lalu dan kami sama-sama beliau untuk pastikan semua ini terlaksana," katanya.

Sementara itu, menurut Johari lapan lagi Pengerusi MPN dijangka menandatangani petisyen itu dalam satu perjumpaan tertutup dengan Anwar di Port Dickson petang ini.

Johari berkata penubuhan Majlis Pengerusi-Pengerusi Pimpinan Negeri adalah bagi menjadi pasukan untuk memastikan penyelesaian permasalahan rakyat di negeri-negeri dan memastikan janji manisfesto ditunaikan.

-- BERNAMA

1 comment:

  1. MALAYSIA SUGAR MUMMY HOOKUP ORGANISATION.
    The best alliance agency sugar mummy and daddies hookup organisation in malaysia. Click on the link below to to contact agent Karim on whatsapp wa.me/+60149721603
    Boost your income, sugar mummy are beautiful, rich and single women and girls that need sex satisfaction. Sugar mummy will pay you RM8,000 per hookup everyday
    . please stop sending your money to fake agent in Malaysia. Our sugar mummy hookup organization is registered and approved by government, we are trusted and tested, secured, guaranteed, best in mummy. kindly and quickly contact Mrs agent Karim now for your own Sugar Mummy Connection via WHATSAPP ++60149721603 and don't forget to testify about her too to hookup with sugar mummy the only money you will pay to hookup is your registration fees, registration fee is very cheap

    Mummies available in all this location now

    Selangor
    Kuala Lumpur
    Sarawak
    Johor
    Penang
    Sabah
    Perak
    Pahang
    Negeri Sembilan
    Kedah
    Malacca
    Terengganu
    Kelantan
    Labuan
    Perlis
    Malaysia

    ReplyDelete