Sunday, January 1, 2017

ADUN BUGAYA NIKAH DENGAN BINI ORANG?

SEMPORNA: Majlis Ugama Islam Sabah (MUIS) diminta menyiasat status pernikahan ADUN Bugaya, Datuk Ramlee Marhaban yang dikatakan menikah dengan bini orang.

Menurut sumber, wanita yang dibawa oleh ADUN tersebut masih isteri orang dan suaminya tidak pernah menceraikannya.

"Oleh itu MUIS perlu siasat status pernikahan mereka," kata sumber itu lagi.

Ramlee tidak dapat dihubungi untuk penjelasan lanjut. Seorang ketua bahagian Umno dikatakan terserempak Ramlee dengan wanita tersebut di sebuah hotel. Ketua bahagian yang mengenali wanita tersebut bertanya Ramlee apa hubungannya dengan wanita berkenaan. Lantas Ramlee menjawab wanita itu adalah isterinya.

3 comments:

  1. Hello kawan-kawan nama saya Camila Rodela dan i am dari Michigan, Unied State.I am di sini untuk memberi keterangan daripada kerja-kerja yang baik DR.OGAGA ​​KUNTA suami life.My saya dan saya telah berkahwin selama 27 tahun dengan dua kanak-kanak.Hanya dua tahun lalu semua datang untuk end.I mahu suami saya kembali dan saya memohon kepadanya tetapi dia tidak pernah mendengar, jadi, saya terjumpa beberapa keterangan mengenai ini ejaan caster tertentu. Sesetengah orang memberi keterangan bahawa dia membawa kekasih Ex mereka kembali, ada memberi keterangan bahawa beliau mengembalikan rahim dan kanser penawar, dan penyakit lain, beberapa keterangan bahawa dia boleh membuang ejaan untuk menghentikan perceraian dan juga mengeja untuk mendapatkan pekerjaan yang baik dibayar sebagainya. Beliau adalah menakjubkan, saya juga terserempak dengan satu kesaksian Khususnya, ia adalah kira-kira seorang wanita bernama Vera, dia memberi keterangan tentang bagaimana dia dibawa balik kekasih Ex beliau, dan pada akhir keterangannya dia jatuh email.After beliau membaca semua ini, saya membuat keputusan untuk memberinya cuba. Saya menghubunginya melalui e-mel dan menjelaskan masalah saya untuk him.and beliau memberitahu saya apa yang saya perlu lakukan, saya melakukannya dan suami saya datang kembali kepada saya. Kami telah menyelesaikan isu-isu kami, dan kami lebih bahagia berbanding sebelum DR.OGAGA ​​KUNTA anda seorang lelaki berbakat dan saya tidak akan berhenti menerbitkan dia kerana dia adalah seorang lelaki yang baik. Jika anda mempunyai sebarang masalah dan anda sedang mencari caster ejaan sebenar dan tulen, Cuba dia bila-bila masa, dia adalah jawapan kepada masalah anda. Anda boleh menghubungi beliau melalui e-mel: ogagakunta@gmail.com dan mendapat masalah anda menyelesaikan seperti me.He boleh menyelesaikan masalah-masalah berikut dan banyak lagi.
    (1) JIKA ANDA MAHU ANDA EX-BACK
    (2) ANDA MAHU meyakinkan SUAMI MENGHENTIKAN CERAI THE
    (3) ANDA MAHU UNTUK DIGALAKKAN DALAM PEJABAT ANDA
    (4) ANDA MAHU LELAKI DAN WANITA UNTUK RUN MENCARI ANDA MENARIK
    (5) JIKA ANDA INGIN hamil KANAK-KANAK A
    (6) ANDA MAHU MENJADI KAYA
    (7) ANDA MAHU SUAMI ANDA UNTUK LOVE SAHAJA ANDA UNTUK SEUMUR HIDUP NYA
    (8) ANDA PERLU GOOD LUCK SPELL
    (9) ANDA PERLU SPELL LOTTERY
    (10) ANDA PERLU KERJA
     ogagakunta@gmail.com atau WhatsApp +2348069032895

    ReplyDelete
  2. Ich bin Black Rambo von Grammy, ich arbeite im Grammy Camp, Meine Frau starb vor 6 Jahren und seit ich mich um meinen einzigen Sohn namens Clinton, einen Freund meines Rats, nach einer Frau zu suchen, auf meiner Suche traf ich Jennifer sie war und Englische Frau, Ich liebte sie so sehr, dass ich ihr alles geben konnte, was sie im Alter von 37 Jahren war, nach einiger Zeit der Dating war ich so sehr in sie verliebt, hatten wir einige Missverständnisse, und sie trennte sich von mir und ich flehte sie an, dass mein Sohn sie zurückrief, sagte sie nein, dass sie jemand anderen gefunden hat, und wir lieben uns so sehr, nachdem ich einen Artikel darüber gelesen habe, wie Dr. Lomi helfen kann, die zerbrochene Beziehung zurückzubringen. , Ich beschloss, einen Versuch zu geben, ich kontaktiere Dr. Lomi für Hilfe, er sagte mir, was zu tun, um meine Geliebte zurückzubringen, die ich tat, er tat die Gebete und Jennifer war zurück, sie liebt mich und schätzen mich mehr jetzt, und wir haben die beste Zeit unseres Lebens, Dr. Lomi bereiten auch einige natürliche Kräuter, die mich stark und gesund wieder jetzt machte ich fühle mich wie ein junger Mann Ich fühlte mich wie ein junger Mann Ich zufrieden sie sexuell sehr gut sind wir beide glücklich, kontaktieren Sie Dr. Lomi auf WhatsApp Nummer +2349034287285 oder mailen Sie ihm auf lomiultimatetemple@gmail.com HE HAT DIE BESTE LÖSUNG FÜR SIE.

    ReplyDelete
  3. Setelah menjalin hubungan dengan Wilson selama tujuh tahun, dia putus dengan saya, saya melakukan segala yang mungkin untuk membawanya kembali tetapi semuanya sia-sia, saya sangat menginginkannya kembali kerana cinta yang saya ada padanya, saya memohon kepadanya dengan segalanya , Saya membuat janji tetapi dia menolak. Saya menjelaskan masalah saya kepada seseorang dalam talian dan dia mencadangkan agar saya menghubungi penyihir ejaan yang dapat membantu saya mengeja mantera untuk membawanya kembali tetapi saya adalah jenis yang tidak percaya dengan ejaan, saya tidak mempunyai pilihan selain mencubanya, Saya bermaksud penyihir mantra bernama Dr Zuma zuk dan saya menghantar e-mel kepadanya, dan dia memberitahu saya bahawa tidak ada masalah bahawa semuanya akan baik-baik saja sebelum tiga hari, bahawa mantan saya akan kembali kepada saya sebelum tiga hari, dia mengeja dan mengejutkan di hari kedua, sekitar pukul 4 petang. Mantan saya memanggil saya, saya sangat terkejut, saya menjawab panggilan itu dan semua yang dia katakan ialah dia sangat menyesal atas semua yang berlaku, bahawa dia mahu saya kembali kepadanya, bahawa dia sangat menyayangi saya. Saya sangat gembira dan menghampirinya, begitulah kami mula hidup bersama dengan bahagia lagi. Sejak itu, saya telah berjanji bahawa sesiapa sahaja yang saya kenal yang mempunyai masalah hubungan, saya akan membantu orang tersebut dengan merujuknya kepada satu-satunya penyihir ejaan yang nyata dan kuat yang menolong saya dengan masalah saya sendiri dan yang berbeza dengan semua yang palsu di luar sana. Sesiapa sahaja mungkin memerlukan bantuan penyihir mantra, e-melnya: spiritualherbalisthealing@gmail.com atau WhatsApp dia +15068001647
    anda boleh menghantar e-mel kepadanya jika anda memerlukan pertolongan dalam hubungan anda atau apa-apa. HUBUNGI DIA SEKARANG UNTUK PENYELESAIAN KEPADA SEMUA MASALAH ANDA

    ReplyDelete