Thursday, July 26, 2018

PENGUNDI PAS UNDI ZAWAWI WALAUPUN ZAWAWI TAK SOKONG RUU355?

SHAH ALAM, 26 Julai (Bernama) -- Calon PKR bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Kandis, Mohd Zawawi Ahmad Mughni tetap yakin pengundi PAS akan mengundinya walaupun kepimpinan pusat parti Islam itu mendorong anggotanya memilih Barisan Nasional (BN) pada 4 Ogos ini.

Mohd Zawawi berkata mana-mana pihak boleh menyuarakan pandangan masing-masing namun hasil pertemuan dengan anggota akar umbi PAS dalam jelajah kempen PRK berkenaan menunjukkan mereka sebenarnya menyokong beliau dari belakang.

"Saya yakin ramai penyokong dan pengundi PAS akan undi saya nanti kerana secara peribadi memang mereka nyatakan sokongan kepada saya.

"Rakyat buat perbandingan mereka sendiri mengenai calon yang ditawarkan...DUN ini majoriti Melayu dan mereka mahu orang tempatan, "​​​​ katanya dalam sidang media di sini, hari ini.

Semalam, media melaporkan Anggota Jawatankuasa PAS Pusat Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz mengakui parti Islam itu mendorong anggotanya mengundi BN pada PRK DUN Sungai Kandis.

No comments:

Post a Comment