Thursday, March 8, 2018

MB NEGERI SEMBILAN NAFI ANJUR PAKEJ HAJI DAN UMRAH

SEREMBAN, 8 Mac (Bernama) -- Menteri Besar Negeri Sembilan Datuk Seri Mohamad Hasan hari ini menafikan ada menawarkan skim mengerjakan ibadah haji dan umrah menggunakan logo 'teamtokmat'.

Sebaliknya beliau menegaskan tiada kaitan dengan skim yang menawarkan pakej berharga RM5,000 itu.

"Saya nak menyatakan bahawa saya tidak ada kaitan langsung dengan skim tersebut. Saya tidak pernah memberi kebenaran kepada sesiapa pun untuk menggunakan logo dan perkataan 'teamtokmat' untuk sebarang tujuan seperti memungut derma, menerima sumbangan dan sebarang bentuk skim yang ada unsur perniagaan dan bayaran.

"Saya harap orang ramai berwaspada. Jika perlu keterangan lebih lanjut atau mengesyaki sesuatu yang tidak betul, sila berhubung terus dengan saya atau kakitangan pejabat Menteri Besar Negeri Sembilan," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.

Dalam pada itu, Mohamad tidak menolak perbuatan itu sengaja dimanipulasi dengan tujuan untuk memburukkan gelombang 'teamtokmat'.

No comments:

Post a Comment