Saturday, March 10, 2018

PERJUANGAN PPBM BERSIFAT DENDAM PERIBADI

BERA, 10 Mac (Bernama)-- Anggota Majlis Tertinggi UMNO Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob menyifatkan perjuangan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) lebih kepada bersifat dendam dan permusuhan peribadi Pengerusinya Tun Dr Mahathir Mohamad terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Beliau berkata hal itu dibuktikan dalam ucapan Dr Mahathir sendiri semasa melancarkan manifesto Pakatan Harapan pada Khamis antara lain menyebut tujuan utamanya adalah untuk menumbangkan Najib.

"Perjuangan dia (Dr Mahathir) hanya untuk menumbangkan Najib, itu sahaja perjuangan PPBM, tidak ada langsung agenda parti itu hendak membangunkan masyarakat Bumiputera.

"Tidak ada cerita tentang apa yang hendak dilakukan untuk memajukan orang Melayu termasuk di luar bandar, baik masyarakat Orang Asli mahupun masyarakat Felda," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas merasmikan Mesyuarat Agung Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Bukit Mendi dan Hari Anugerah Kecemerlangan Sebudi di Dewan Semai Bakti, Felda Bukit Mendi, di sini, hari ini.

No comments:

Post a Comment