Saturday, October 7, 2017

FELCRA TUMPU BINA RUMAH GENERASI KEDUA

KUALA BERANG, 7 Okt (Bernama) -- Felcra Berhad (Felcra) mahu memberi tumpuan kepada pembinaan rumah untuk anak-anak peserta di kawasan penempatan tertentu menerusi Rumah Bina Negara yang dilaksanakan di bawah Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah.

Pengerusinya Datuk Seri Bung Moktar Radin berkata program rumah generasi kedua itu
dilaksanakan di seluruh negara bagi membolehkan anak-anak peserta Felcra yang tidak berkemampuan memiliki rumah sendiri.

"Di Terengganu, program ini dilaksanakan di Felcra Seri Bandi, Kemaman dan Felcra Bukit Kapah, Hulu Terengganu,"katanya kepada pemberita selepas majlis Pemimpin Bersama Peserta Felcra Berhad Hulu Berang di sini, hari ini.

Turut hadir Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia merangkap Anggota Parlimen Hulu Terengganu Datuk Jailani Johari, Pengerusi Jawatankuasa Komunikasi, Multimedia dan Tugas-Tugas Khas merangkap Anggota Dewan Undangan Negeri Ajil Ghazali Taib dan Ketua Pegawai Eksekutif Felcra Berhad Zulkarnain Mohd Eusope.

Bung Moktar berkata Felcra juga akan membantu peserta membaik pulih rumah mereka yang kebanyakannya dalam keadaan yang agak uzur.....

No comments:

Post a Comment