Friday, January 5, 2018

HENTIKAN WAYANG POLITIK MAHATHIR

KUALA NERANG, 5 Jan (Bernama) -- Anggota Majlis Tertinggi UMNO Datuk Seri Mahdzir Khalid hari ini menasihati Tun Dr Mahathir Mohamad supaya menghentikan wayang politiknya dengan terus membuat serangan peribadi ke atas beberapa pemimpin dan memburuk-burukkan kerajaan.

Mahdzir berkata, Dr Mahathir, 92, yang juga pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), perlu menginsafi dirinya berikutan usianya yang kian meningkat serta pernah mentadbir negara selama 22 tahun.

"Dia (Dr Mahathir) akan bercakap apa sahaja tanpa memikirkan perasaan orang lain serta kesannya kepada individu terbabit.

Dia akan menghina pemimpin lain yang dianggap musuhnya secara terbuka dan itu antara strateginya dalam politik sejak dulu lagi. Dulu dia tidak suka kepada parti DAP, macam-macam yang dia kritik, tapi sekarang parti itulah yang dia paling sayang," katanya kepada pemberita di sini hari ini ketika diminta mengulas mengenai kenyataan melampau Dr Mahathir terhadap Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Rabu lalu.

-- BERNAMA

No comments:

Post a Comment